Vraag & antwoord

Geen zoekwoord opgegeven

Veelgestelde vragen

Contact

Voor afhalen
Maandag t/m donderdag van 08:00 - 20:00
Vrijdag van 08:00 - 18:00
Zaterdag & zondag van 09:00 - 18:00

De klantenservice
Maandag t/m donderdag van 08:00 - 21:30
Vrijdag van 08:00 - 18:00
Zaterdag & zondag van 09:00 - 18:00
Ja, dit is mogelijk als de bestelling nog niet geprint is. Je kunt dan contact met ons opnemen via: 020-8932246 of info@printenbind.nl Wij kunnen dan eventueel iets aanpassen (qua bestelling). Of we kunnen de opdracht in de wacht zetten. Als het bestand dat je geupload hebt toch niet de goede versie is, of je hebt een foutje ontdekt, dan kun je na overleg met ons een nieuw bestand toesturen.
Heb je een klacht, neem dan contact op met de klantenservice.
Wij streven naar een vlotte afhandeling (binnen twee werkdagen). Stuur je klacht met een foto van wat er verkeerd gegaan is in een email naar: klacht@printenbind.nl of stuur een berichtje in onze live chat (rechts onderaan de pagina). Wij kunnen dan precies zien wat er aan de hand is en uitzoeken hoe we het gaan oplossen.
Je kunt ook telefonisch contact met ons opnemen: 020-8932246, alleen kunnen wij zonder foto van de klacht lastiger beoordelen wat er mis gegaan is. Voor een efficiënte afhandeling raden we dus aan om met ons te mailen of te chatten.
Wij zijn via e-mail te bereiken op info@printenbind.nl. Wanneer je een e-mail stuurt zullen wij deze zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Dat is alleen in overleg mogelijk. Wij proberen de kosten per opdracht zo laag mogelijk te houden en focussen ons op een zeer degelijk online bestelsysteem. Hierdoor is het in veel gevallen niet nodig om langs te komen.

Betreft het toch een bijzondere situatie, dan is langskomen in overleg mogelijk. Je kunt dan contact met ons opnemen, zie Contact of via de live chat
Leverwijze
Bestellingen kunnen op
Maandag t/m donderdag tussen 08:00 - 20:00
Vrijdag tussen 08:00 - 18:00
Zaterdag tussen 09:00 - 18:00 afgehaald worden op het volgende adres:
Kabelweg 44A 1014BB Amsterdam

Je ontvangt een "status" update als je bestelling klaar ligt.

Lees meer hierover op de pagina afhalen

Eerder afhalen is dus alleen mogelijk als u hier bericht van heeft gekregen. Later afhalen kan altijd, uw bestelling blijft ongeveer een week in bewaring.
Wij leveren wereldwijd: prijs en levertijd worden bij het bestelproces getoond en is afhankelijk van het land en gewicht. De standaardlevertijden van 48 uur gelden niet voor het buitenland.
De opdracht wordt standaard via PostNL binnen 48 uur bezorgd. Je kunt ook kiezen voor spoed of andere vormen van bezorging (aangetekend, afhalen, koerier, internationaal).
Bij pakketpost ontvang je van ons een Track & Trace code. Wanneer wij de bestelling als verzonden hebben gemarkeerd, betekent dit dat deze nu bij PostNL ligt en uit onze handen is. Als de code niet gevonden kan worden, betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat deze bij PostNL nog niet is doorgevoerd. Ook is het bij vertraging verstandig om contact met PostNL op te nemen.

Naast pakketpost versturen wij ook brievenbuspakketjes. Dit betekent dat brievenbuspost ook een Track & Trace code krijgt. Ook hier is echter het geval dat we de post aan PostNL hebben overgedragen wanneer de bestelling als verzonden staat gemarkeerd. Omdat de post dan niet meer in ons bezit is, kunnen wij er verder geen invloed op uitoefenen.

Bij overige vragen of opmerkingen kun je altijd contact met ons opnemen.

Mijn bestelling
Ja, als de bestelling met de optie "spoed" voor 13:00 wordt geplaatst, zal deze dezelfde dag worden verwerkt en verzonden (of afgehaald kunnen worden). Daarvoor wordt 20% extra in rekening gebracht.
Betalen
Je kunt eenvoudig en veilig betalen met de volgende mogelijkheden:
  • iDEAL
  • Paypal
  • Mastercard
  • VISA
  • Bankoverschrijving
  • Op rekening (alleen vaste klanten)
  • Eenmalige incasso
  • Mistercash
  • GiroPay
  • DirectEbanking

Pinnen en contant betalen is helaas niet mogelijk
Het is niet mogelijk om contant te betalen bij het afhalen. Je kunt alleen online betalen. Wij beginnen met de productie van de opdracht zodra de betaling bij ons binnen is.
Product
Prijzen
Uiteraard betaal je niks als je je bestelling komt ophalen. Daarnaast zijn er meerdere bestelopties; brievenbuspost of pakketpost, beide verzorgd door PostNL en per koerier.
  • Brievenbuspost: € 2,95
  • Afhalen bij PostNL (16.00u) € 4,95
  • Afhalen bij PostNL (8.30u) € 6,20
  • PostNL pakketpost € 4,95
  • Niet bij buren: +€ 0,40
  • Handtekening: + € 0,50
  • Avondbezorging (alleen dinsdag en donderdag): + € 1,40
Ook kan je je bestelling ophalen bij verschillende pick-up points in Amsterdam, dit is helemaal gratis!
  • Café de Roeter
  • Café Restaurant Polder
  • Café Het Paleis
  • Bar East57
  • Sportcentrum VU
  • VU boekhandel
  • De Keet
  • Eetwinkel Defour
  • Koffiebar Gezondigd (nieuw)
  • Voor de regio Amsterdam is dat € 17,50.
  • Voor buiten Amsterdam kost het € 4,25 + € 0,42 per km extra.
Voor België geldt:
  • een levertijd van 2 werkdagen
  • leveringskosten zijn € 6,00 tot € 7,50
Wij leveren ook aan het buitenland. De prijs is dan afhankelijk van het land en het gewicht van de bestelling.
Wij werken met staffelprijzen. Dit houdt in: hoe meer je bestelt, hoe lager de prijs. Onze diensten worden voor een zo laag mogelijke prijs aangeboden. Daarom kunnen wij weinig aan de prijs veranderen.

In de productlijst is te zien welk product er op dit moment in de actie is!

De verzendkosten voor je bestelling kun je hier vinden